Anmeldelse dame køn

anmeldelse dame køn

Kvinder, Køn & Forskning: Temanummer: Intersektionalitet Anmeldelse af ' Selective Reproduction in the 21st Century', redigeret af Ayo Wahlberg og Tine. Anmeldelse af 'Selective Reproduction in the 21st Century', redigeret af Ayo Wahlberg og Tine I: Kvinder, Køn & Forskning, Bind 27, Nr. 1, 2, , s. Kvinder, Køn & Forskning søger en eller to nye anmeldelsesredaktører, da to af vores Opsøge og foreslå relevante værker til anmeldelse i samarbejde med. Resumé. I dette nummer anmeldes følgende: "På trods års kvindehistorie" ( Hanne Dam), "Den excellente præstation. Elitesport, kvinder og karriere" (Inge. I dette nummer er følgnde bøger blevet anmeldt:Hilda Rømer Christensen, Beatrice Cecilie Nørgaard og Bonnie Vittrup: Skolens bog om køn og ligestilling. Kvinder, Køn & Forskning. Type:Tidsskrift ISSN: Kønsetnografi: én mulig historie om at udforske køn etnografisk Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse.

Anmeldelse dame køn -

Etniske minoritetskvinder om 'dansk' ligestilling Nina Liv Brøndum: Generation, køn og politisk mobilisering. Sprog og litteratur alment. Vores artikler er overvejende skrevet af danske forskere, men omfatter også udenlandske bidrag på engelsk, svensk eller norsk. Lis Højgaard, Dorte Marie Søndergaard red. Jenny Björklund: Den sejlivede lebbe (Anmeldt af Dag Heede). Bente Rosenbeck: Videnskaben har køn (Anmeldt af Sebastian Mohr). Michal Rachel Nahman. I dette nummer er følgnde bøger blevet anmeldt:Nina Javette Koefoed: Besovede kvindfolk og ukærlige barnefædre. Køn, ret og sædelighed i tallets. Anmeldelse af 'Selective Reproduction in the 21st Century', redigeret af Ayo Wahlberg og Tine I: Kvinder, Køn & Forskning, Bind 27, Nr. 1, 2, , s. I dette nummer er følgnde bøger blevet anmeldt:Hilda Rømer Christensen, Beatrice Cecilie Nørgaard og Bonnie Vittrup: Skolens bog om køn og ligestilling. Køn, alder og ulighed i sundhed. ANMELDELSER. Iben Jensen: Jobsamtaler med etniske minoriteter (anmeldt af Betina W. Rennison). Harriet Bjerrum Nielsen . Dette nummers samlede anmeldelser. Tania Ørum; Annemette Hejlsted; Kirsten Grønbæk Hansen; Yvonne Mørck; Elisabeth Lønnå; Karin Lützen; Rikke.

Anmeldelse dame køn -

Nyhedsbrev Hold dig opdateret om nye bøger og andre nyheder fra os: Kvinder, Koen og ForskningBind 19, Nr. En køn historie om elektronikarbejde, kønsarbejdsdeling og ligestilling på det ikke-faglærte industrielle arbejdsmarked ". Kvinder, Koen og ForskningBind 10, Nr. Liv og død Dag Heede:

Videos

Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm (Official Music Video)